AC Global Ekspertiz

Ocak 2011 itibarı ile aktif olarak kullanımına başladığımız ekspertiz programı (Ekspertiz CRM) sayesinde, görevlendirildiğimiz dosyaların, ön görüşmesinden sigorta şirketine son rapor teslimine kadarki sürecin takip ve yönetim kalitesi birkaç kat artmıştır.
Programın en önemli artısının da, her firmanın çalışma sistemine uyarlanabiliyor olmasıdır. Zira, ekspertiz programının ilk kullanmaya başladığımız hali ile şu an kullandığımız hali arasında da inanılmaz farklılıklar bulunmaktadır. Kendi isteklerimiz dışında, Bayhan Bilişim tarafından yapılan yeniliklerin de anında kullanımınıza açılıyor olması da ekspertiz CRM 'in her gün gelişim içerisinde olduğunun göstergesidir.
Programın internet veri tabanlı olması sayesinde, nerede olursanız olun internete ulaşabildiğiniz an ofisiniz, bilgisayarınıza yada cebinize gelmektedir. Kendi çalışma düzenimiz çerçevesinde yapılan uyarlamalar ile her türlü ihtiyacımıza bir tık kadar yakın olmanın konforunu yaşatan Bayhan Bilişim e teşekkürlerimizi iletiyoruz.

İsmail ALTUN (Sigorta Eksperi)

Ekol Ekspertiz

Hizmet sektöründe iseniz, işinizi bilerek yapıyorsanız, süreci yönetmek istiyorsanız, tüm taraflara açıksanız, şeffaf olmak istiyorsanız, bilimsellik, maliyet ve kaliteyi önemsiyorsanız bir başka tercihiniz olamaz.
CRM ; iş ve işletmenizin tüm faaliyetlerinin en başından en sonuna kadar tüm sürecini kayıda alan, analiz eden , somut ve objektif sonuçlar sunan alternatifsiz işletim sistemidir.
Bağımsız ve tarafsız oluşumuzu ortaya koymanın en iyi yolu olarak seçtik. Alınan her işi ilk aşamadan itibaren kayıda alıp tüm taraflara açtık. Üzerinde yaptığımız her uygulama ve sonuçlarını eş zamanlı tüm taraflara sunduk. İşin gereği de olsa hiç kimsenin bizi telefon ile aramasına gerek kalmayacak bir yapı oluşturduk. Hiç bir iş ve işimizde şikayet veya memnuniyetsizlik konusu olamayacağımızı objektif olarak ortaya koyduk. Biz , bizim yaptığımız hiçbir iş ve eylemin sorun kaynağı olamayacağını CRM ile kanıtladık.
Mesleki olarak güç edindik, işletmeci olarak zaman kazandık, günü ve geleceği planladık…
Uygulanmakta olan ve gelişmekte olan hiçbir sistemden tedirgin olmadık. Gelişim hiç bir zaman son bulmayacak ancak her gelişme için ne yaparız veya nasıl yaparız sorusunu sormadan çalışabilmenin konforunu yaşadık.
İş hayatımızda telefon, bilgisayar gibi bir çok vazgeçilmezimiz vardır. CRM ; bunlarla birlikte ama bunlardan önce ve her zaman EN ÖNEMLİ VAZGEÇİLMEZİMİZ OLACAKTIR.

Mustafa NAZLIER (Sigorta Eksperi)

As Eksperlik

Ekspertiz Programının (Ekspertiz CRM) faydalı olduğu hususunda başlarda şüphelerimiz mevcuttu. Daha doğrusu işe yarayacak gibi durmasına rağmen faydalarını merak ediyorduk.
Sistemin kurulmasından sonra ilk 1 ay sistem güncellemeleri (kişisel talepler) ve sistemin öğrenilmesi ile geçti. 1 ay sonra ağırdan sistem oturmaya başladı ve çalışanların uyumu 2 ay sonunda tamamlanmıştı. Açık dosyaların, ağır hasarlı dosyaların takibi kolaylaştı. Büro çalışanlarının yaptıkları işleri takip etmek ve performans değerlendirmek kolaylaştı. İşini iyi yaptığını zannettiğiniz kişilerin esasında pek de iyi olmadığını gördük. Sistemin tek sorunu veri girişi işi. Her sistemde olduğu gibi bilgisayara veri girmezseniz geri bilgi alamazsınız. Zaten oto analiz gibi diğer şirketlerin kullandığı programlara giriş iş yükü varken birde kendimiz için bu bilgileri yükleme zaman kaybı söz konusudur. İnşallah bu sorunda ortadan kalktığında(ekspertiz crm den direkt gönderme gibi) bizim için kesinlikle sigorta ekspertiz sektöründe gerekli olan bir ekspertiz programı olacak ve ekspertiz hizmetlerinde işimizi çok kalaylaştıracaktır.

Murat SEVİNÇ (Sigorta Eksperi)

Akademi Ekspertiz

Kullanımı kolay ve faydalı bir ekspertiz programı. Gerekli istatistikleri ve ölçümlemeleri hızlı ve doğru bir şekilde alabiliyorsunuz. En buyuk avantajı Bayhan Bilişim 'in teknik desteği.

Saygılarımla...

Fatih UZMAN (Sigorta Eksperi)

Kolaylı Ekspertiz

Ünlü Fransız düşünürü ve matematikçisi Descartes'e göre zihnin mükemmeliyeti için iyi hatırlayan bir bellek, kolay ve çabuk kavrayan bir düşünce ve açık ve seçik bir hayal gücüne ihtiyaç vardır.
Faaliyet göstermekte olduğumuz sektörde yakın zamana kadar, sınırlandırılmış, yetersiz altyapısı nedeni ile sadece depo gibi kullanılan bir takım yardımcı programlar üzerinden çalışılmakta idi. Hayalimizde, sınırlandırılmamış, özgürce hareket edebileceğimiz, dağınıklığı ve karmaşayı önleyebilecek, zamandan tasarruf etmemizi sağlayacak bir sigorta ekspertiz programı vardı. Öyle anlaşılıyor ki, yaşayan, özgür bir yapı kurmak suretiyle Ekspertiz CRM yazılımı bizim hayallerimize ortak olmuş. Kullanımının kolay ve anlaşılabilir olması, gelişmelere açık olması, teknik desteğini layıkıyla vermesi ilk göze çarpan özellikleri. Büro zihniyetinden kurtulup, kurumsal bir yapı haline gelmek isteyen tüm firmalar için bir gereklilik.

Batuhan KOLAYLI (Sigorta Eksperi)

Levent Ekspertiz

Kurumsal olarak faaliyet eden büyük şirketlerin veya kurumsal olmak yolunda çaba sarfeden küçük boyutta ki şirketlerin hedeflerine ulaşmak için yaptıkları çalışmakarda ortak bir cümlesi vardır "MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ". Rekabetin olduğu ortamda büyük önem arz eden müşteri memnuniyeti veya müşteri ilişkileri sigorta ekspertiz sektörününde dikkatini çekmeye başlamış ve arayış içerisine girmiştir.Ekspertiz CRM, bu arayışı sonlandırmış olup günümüz teknolojisine ayak uydurabilmesi ve talep edilen yeniliklere sistem olarak açık olması nedeni ile saha ve ofis içerisinde ki çalışmalarımıza büyük ölçüde faydalı bir sigorta ekspertiz programıdır. Hasar ihbarından raporlarımızın sigorta şirketine ulaşmasına kadar olan süreçte tarafları bilgilendirmekte, sizin ve personlenizin performansını ölçmekte, sigorta şirketinden size iletilen performans verlerinin doğruluğunu kıyaslamanızda yardımcı olmakta ayrıca, resim evrak ve rapor arşivleme konusunda da maddi külfeti ortadan kaldırmaktadır. Daha bir çok özellikleri olan ekspertiz CRM, yeniliklere açık bir ekspertiz programı olup, kullananlarında bu doğrultuda olması gerekmetedir. Bizlere bu kolaylıkları sağlayan sayın İbrahim BAYHAN olmak üzere BAYHAN ARGE ailesine teşekkür ederim.

Erkan GÜL (Sigorta Eksperi)

Dölen Ekspertiz

Sigorta sektörünün hızla gelişmesine paralel ekspertiz çalışması ve ekspertiz raporlarının sunumu tüm sigorta şirketlerinin hassasiyet gösterdiği bir durum haline geldi. Yapmış olduğumuz ekspertiz çalışmaları ile sunumu arasında geçen süreçin efektif olarak kullanımı ise bizler için mutlak bir gereklilik halini aldı. Hasar ihbarının alınışından başlayan süreci doğru yönetebilmek, kontrolünü yapabilmek ve yapmış olduğumuz işlemlerinin fizibilitesini yapabilmek için Ekspertiz Programı (Ekspertiz CRM) 01/04/2010 tarihi itibariyle kullanmaya başladık. Şirketimizin şeffaflık ilkesi doğrultusunda isteyen sigorta şirketleri ve acentelerimize kullanıcı adı verilerek hasar dosyalarının takibi de sağlanabilmiştir. Ekspertiz CRM programını kullanmaya başladığımız ilk günden itibaren Sigorta şirketlerine ve sigorta acentelerimize periyodik aralıklarla gönderilen elektronik postalar ile hasar dosyalarının son durumu eş zamanlı olarak paylaşılmış, bu durum operasyon hızımızı ve memnuniyeti arttırmıştır.

Dosya takip sürecimizi standardize etmek ve süreci hızlı işletmenin yanı sıra, Şirketimiz içi hasar dosyalarının en azami seviyede kontrolü ve bilgi paylaşımı, fiziki dosya olmaksızın rapor yazımı ve kontrolü, tarafımızca saklanmak zorunluluğu olan hasar dosyalarının digital olarak arşivlenmesi, hasar fotoğrafları ve ekspertiz raporlarının digital olarak depolanması, dosya sorgulamalarının sistem üzerinden aynı hızda yapılabilmesi, şirket ve araç bazında dosya başı ve toplam ortalamalarının alınabilmesi, şirket bazında işçilik ve yedek parça ortalamaları, özel ve yetkili servis bazında işçilik ve yedek parça ortalamaları, özel ve yetkili servilerin dosya bazında evrak gönderme süreleri, tüm şirketimiz çalışanlarının performans değerlendirmeleri, gelen hasar ihbarlarının günlük, aylık ve yılık bazda adetleri ve ortalamaları, ekspertiz çalışmalarının yapıldığı tüm servislerin bilgileri gibi parametreleri kolayca ve her istenildiğinde raporlanabilmesi kolaylığını kazanmamız bize vaktimizi efektif olarak kullanma yeterliliğini kazandırmıştır.

Ekspertiz CRM programını efektif olarak kullanımız özellikle hasar dosyalarını takip eden acenteler tarafından memnuniyet verici olmuş, bu kurumlarda Ekspertiz CRM aracılığıyla hasar dosyasının takip süreçlerini minimize etmiş ve iletişim kolaylığını maximu seviyelere çıkartmıştır.Ekspertiz CRM alt yapısı kullanılarak ekspertiz çalışmalarımız sırasında kullanılan tablet bilgisayarlar aracılığıyla ekspertiz çalışmalarımız ve hasar fotoğraflarının on line olarak sisteme atılması bize hız kazandırmış, bu yapılan işlemler ofis çalışanlarımızın operasyon yükünü hafifletmiştir. Sonuç olarak Ekspertiz CRM programı şirketimize belirlediğimiz standartları yakalamak, dosya süreçlerinin her aşamasını kontrol etmek, geleceğe yönelik yapacağımız programların yönlendiricisi olarak bizlere değer katmıştır. Programın hayata geçirilmesi ve işletilmesindeki büyük katkılarından dolayı Sn. İbrahim BAYHAN’a teşekkür eder, sektörümüzü iyi analizlerinden dolayı daha uzun süreler çözüm ortağı olarak başarılı çalışmalarının devamını dilerim.

Alp GÜLŞENER (Sigorta Eksperi)